Hej svejs alla glada

Nu har jag visst varit lite dålig med att skriva igen känner jag,  men men, det blir så ibland, jag har ju lite annat att prioritera än min blogg. Det hoppas jag att alla har förståelse för.

Men livet rullar på här, knät e bättre, nu väntar jag bara på att lilleman ska sluta med sin antibiotika så ska dom få komma till dagis igen och jag börja med praktiken igen. Måste komma på ett sätt att komma dit bara, har ju inget busskort nu :(

Men sånt e livet. Kommer ett inlägg till under dagen sen med lite känsligare innehåll så funderar på om det ska i låsta bloggen elr här. Det märks sen vad som sker.

Nu ska det stekas plättar och grejas lite så ha en fin dag. Här snöar det en massa igen.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hej tycker det är intressant att läsa din blogg om ditt liv men skulle ju vilja läsa att.Hur gör jag för att få läsa den låsta bloggen.Ha det bra tjejen och hoppas sonen blir frisk snart

2010-11-29 @ 12:59:58
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej!

Nu är jag igång och bloggar igen! :) kram

2010-11-29 @ 19:50:03
URL: http://junigirl.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »