Hejsan hoppsan

Csi * 2 har jag sett ikväll och strax tänkte jag ta ett bad och bara njuta av värmen och skummet. Kanske tänder jag ett par ljus oxå så jag får upp mysfaktorn. Bara en grabb som saknas som kan skrubba mig på ryggen, haha

Men han dyker väl upp när man minst anar det.

Migränen e borta nu iaf och jag håller tummarna för att den inte kommer tillbaka imorrn igen. Känns ju pinsamt det här, när man ska påbörja ngt så blir man sjuk :(

Men men, jag e inte mer än människa jag heller. Jag FÅR oxå vara sjuk. Så det så.

Nehe, CSI slut och jag har sett så mycket av det :). Blir väl att kolla in reprisen på söndag.

Men först nu lite kvällis och sen ett gosigt snabbad innan det e dags att krypa ner

Och NI glöm inte frågestunden :)



Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »