Hjärtat fladdrade

Tjohej, igår kväll så inträffade väl ngt jag aldrig trott skulle ske. Mr Young guy skickade sms igår :D
Tro fan att hjärtat flög i topp, det var ju inget jag hade räknat med, men oj så glad jag blev. Detta har jag ju väntat på ett tag. Men inte lagt ner så mycke energi på. Han vill väl inte veta av mig har jag tänkt, men tydligen så vill han det, finns det kanske nåt kvar av romansen vi en gång hade som jag så duktig sabbade ;(



Jahopp och nu så har vi även fått vårt efterlängtade badkar :D och som barnen badade igår, flera timmar kändes det som och vad kul dom hade. Ikväll e det så äntligen min tur att få ta ett efterlängtat bad. Det kan jag behöva efter dagens städning som jag strax ska dra igång här, rensa och kasta en massa jag inte använder längre.

Barnkläde har jag massor av, från strl 56-86 som jag inte har ngn användning för mer, har så jag klarar mig om det skulle bli fler barn nån gång ;)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »