Inget umgänge denna gången heller

Nu så var det snart dags för umgänge igen. Messade mannen ifråga idag och undrade om han kommer elr inte. Givetvis inte. Vrf inte bara lägga ner det hela, detta e jobbigt för mig att ha dessa dagar att veta om och sen strax innan få veta att det inget blir. Lilleman har ju ändå ingen aning om vem denna man är och kommer än mindre förstå att det är hans pappa. För honom är O-P pappa.

Vill han så får han när han är äldre sen söka upp sin biologiska far. Detta blir bara tråkigt och upprivande. Vet inte MR om du läser detta, men gör du det så ta dig en funderare på hur det ska vara. Spara undan pengar till resorna så du har när det är dags elr bara ge upp.

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej!

Ja jag kom på det själv sen, har använt mig av sånt förr nämligen! :) SÅ nu e det på plats!

2010-11-30 @ 07:13:53
URL: http://junigirl.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »