Nähä, läggdags kanske? Efter att ha legat ...

Nähä, läggdags kanske? Efter att ha legat i soffan sen kl 20 och sovit mer elr mindre sen dess tycker jag väl att det är dags att sova. Så jag har tagit med mig mitt knä och lagt mig i sängen nu. Det gör ont och svider som fan. Har tagit mer smärtstillande så jag klarar av natten. Mina vänner tycker jag ska gå till läkarn imorrn. . . Vi får se vad som händer. En sak är iaf säker, har jag såhär ont blir det inget jobb . . . Men vi får se imorrn. Nu blir det god natt


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »