Lugn kväll

Ikväll körde vi med beställd mat. Jag hade ingen ork alls knappt mellan 17-19. Men ändå så städade vi barnens rum och så dammsög jag hela lägenheten. Barnen somnade runt 19.45 själva i egen säng. Det e så gött att ha fått in denna rutinen vid läggdags att dom ligger själva i sitt rum, vissa kvällar går bättre än andra, men så är det nog för alla kan jag ro. Dom var nog ganska trötta ikväll iaf för det gick smärtfritt. Vissa nätter får jag springa som en jojo snurrar på sitt snöre mellan vardagsrum och barnens rum . :P



Jag sitter nu och bloggar och dricker ett glas vin ur mitt fina glas som var meningen att användas med maken då jag nån gång kommer att förlova mig med den rätta karln, hallå!! finns du därute :P


Har bara sippat 3 klunkar och känner mig redan lite lullig haha, billig fylla ochså blir det billigt och bra på krogen. Kvällens film blev iaf, Mitt stora feta grekiska bröllop elr vad den heter.




Haha, jag har lagt till en ny lite skojig funktion på bloggen min :)
En facebook GILLA-knapp .

Vill du göra detsamma så kan du kolla här hur man gör. Men du får sj leta dig fram ;)


Och så ni läsare, snälla fyll i och berätta vem ni är Jag e såå nyfiken ju. Frågorna hittar du i inlägget ovan elr klicka på ->länken<-


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »