Mysig dag

Imorse vaknade barnen som vanligt runt 7 och klev upp. Jag med fick gå upp då. I zombietillstånd dock :rolleyes:
Det blev till att lägga sig i soffan lite och kolla tv med barnen tills jag vaknade till ordentligt. Kaffe på G på morgonen oxå :).

Vi fick inget besök av mr Krille igår för han var så trött efter sin utbildning, kan jag förstå då dom höll på mellan 8-17. Han sa igår att han skulle komma idag. Efter alla resor med löften och att saker ska ske men som inte skett så tog jag det inte på så stort allvar.

Gissa om jag blev glad när luren ringde runt halv ett och det var K som var klar med utbildning för idag och sa att han var på väg till oss nu för att fika lite :) :P

Barnen mina gillar honom skarpt. Dom fikade med saft och bullar som han hade med sig och så kex. Jag tog mig en kopp kaffe.

Sen installerade jag virusprogram på datorn så nu e den skyddad igen och spelen går trögt som fan :S men kanske bra att slippa en massa maskar och trojaner i dator :D

Krille tog sig en liten tupplur i soffan här och barnen och jag kollade lite film, och jag lagade lite mat oxå så sprang emellan tv och spis ja ;). Det blev raggamunkar här idag. Vi käkade allihopa och sen blev det film i soffan.

Avatar igen :)

Barnen kröp upp på varsin sida om K och myste ner sig. :thumbup:

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »