Nallens dag och lite annat

Idag e det nallens dag, så barnen ska ta med sig varsin nalle till dagis idag :)
Dom ska ha lite nalledisco, äta nallekakor som dom bakade igår och lite annat skoj. Idag vill jag med vara på dagis :P

Nej vars, jag har en massa annat att gör, först måste jag ut till Torp en sväng, Alexandras glasögon gick sönder igår :(. Och så ska jag till coachen idag. Håller tummarna för att vi kanske hittar en annan praaktikplats än den som af hade att erbjuda :S.

För den var ingen hit ;(. Kolla själva här inom vilka områden och säg sen om det e ngt som passar mig.


* Skog och naturvård
* Reparations och underhållsarbeten
* Trä, metall och måleriarbete
* Förrådsarbete
* Flytthjälp
* Bilvård


YeeY, känns verkligen kul det dära, elr INTE. Inget av det där e jag intresserad av :S

Däremot hade dom lite andra praktikplatser att erbjuda, en i ett stall, med hästskötsel, den kan funka. På ett gym som en alltiallo. Kan vara bra oxå, då kanske jag får rabatt på träning :P. Och så en i en livsmedelsbutik.

Vi får se hur det går. Men nu e det dags att klä på oss, dagis om en stund :) 


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »