Halva dagen är förbi

dagen idag blev inte riktigt som jag tänkt mig. Tvättat har jag hunnit med, men inte städat. Jag har ist varit nere på stan på AF och lämnat in papper om jobbcoach, så om ca 8 arbetsdagar hör dom av sig, spännande :).
Var sen vidare till resursteamet här i Uddevalla och tänkte tala om att jag e villig att jobba och hoppa in där det behövs. Resursteamet är alltså kommunens ställe där dom har alla sina timmisar. Inom olika områden b .la inom vården då som jag söker inom.
Till saken var ju då att dom hade lunchstängt till kl 13. Barnen skulle hämtas kl 14 och tvätten skulle ur tvättstugan innan 14. Och på väg hem var jag oxå tvungen att handla lite. Har ju lovat mina små darlings plättar idag och då måste man ha sylt, vilket inte fanns hemma. Jag gick till Lidl idag och där har jag aldrig tidigare varit här i nya stan. Så egentligen skulle jag kunnat gå därinne en stund till men hann ju inte det. Kom iaf med bussen från stan som avgick 13.35. Stress, stress. Hemma ca 13.45, springa ner och hämta tvätten. Lite i maskinen som e blött och som jag strax ska hänga upp. Tvätten i tumlaren var dessvärre oxå blött :( så vet inte hur jag ska få plats med allt, men det ordnar sig säkert.
Var uppe på förskolan ca 14.05 iaf och skulle ta hem mina barn. Där bakas det idag för imorrn så har dom drop-in fika. Det ska bli riktigt trevligt att få stanna kvar en stund imorrn och dricka lite kaffe och få prata med personalen. Får ta en liten, liten bit av kakan, vill ju inte råka ut för dumping när jag inte är hemma :s
Men nu ska det vispas smet till plättarna, saneras i badrummet och hängas en massa tvätt.

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »