Hipp Hipp Hurra

Idag fyller min kusin Moa år och för ett par dagar sen, närmare bestämt den 11 så fyllde sonen hennes år. Stort Grattis till Er. Och imorgon så fyller min syster år. Många som fyller i september. Farmor skulle ha fyllt i september hon oxå om hon fortfarande funnits med oss. Den 1 hade hon blivit 92 år. Och sen i nästa månad, oktober har vi 2 st som fyller år. Det e Johanna (syrrans dotter) och så min mormor. Men det e inte så utspritt, dom fyller dagarna efter varann. Mormor först den 16 och Johanna dagen efter den 17.


Idag så är ju mina barn fortfarande hemma hos fredrik så jag hade tänkt mig en go sovmorgon för det får jag ju inte när barnen e hemma. Då undrar ni säkert nu varör jag e uppe. Jo det finns ju 2 små söta katter i huset här oxå som tyckte runt 8-tiden att nu kan man ju inte sova mer. Så dom kom och spann och viftade med svansen och även bet mig lite i fingrarna och tyckte att jag kunde stiga upp nu.

Well, så här sitter jag nu och drikker kaffe och spelar lite på fejjan och skriver blogg. Tyckte det var lika bra att gå upp och ta itu med dagen när jag ändå blivi väckt.
Ska snart ut och ta en morgonpromenad oxå.

Och städa när jag kommer hem, kan behövas lite, ska även försöka få upp lite gardiner nu, har inte gjort det ännu, trots jag bott här nu sen midsommar. Jag skäms bara lite ;)



Måste bara få tillägga att min mormor och morfar firar bröllopsdag idag. 58 år har det blivit. Grattis till er

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »