Idag blir en tuff dag

Båda barnen var inne hos mig imorse när jag slog upp ögonen. Kollade kl och tyckte den stod på 7.30. Åhh vad skönt, sovmorgon har dom haft idag. Vi låg kvar en stund till men sen ville mammas stora tjeja stiga upp och äta frukost. Kollade kl igen, då helt plötslig var den 7.15. Hmm hur gck detta till då. Antar att jag såg väldigt fel innan och den i själva verket var 06.30.

Nu e vi uppe iaf och ser barnprogram och äter frukost. Iaf jag och fia. Lilleman ligger än, han e inte bra idag, varm som fasan och hostar som mor sin, jag tror han har ont i halsen, jag får inga svar när jag frågar om han vill ha ngt att äta. Fan att febertermometern ska vara borta :mad:.


Dagens frukost för mig består av två knäckisar med leverpastej och tomat på. Och efter det sen blir det kaffe !! :)

Nu ska det spelas lite spel och sen ska jag fixa lite här hemma.

Tjing på er

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Jamen visst! En gång om dagen får man rösta :)



2010-09-24 @ 20:24:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

De e ju så. :) kul o lära känna nya människor :) hoppas u haft en bra dag. :) kram

2010-09-25 @ 22:22:12
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Det blir cambridge :) Det enda ja klarar utav och visst de kostar mer. Men de gör mig inget :)



kramar

2010-09-26 @ 22:33:24
URL: http://forvandling.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »