Sjuk igen

Då var det ett faktum då att jag gått och blivit genomförkyld och sjuk igen. När jag vaknade imorse så var det så ont i halsen, kan knappt svälja, :mad: ska prova honungsvatten om en stund. Trots att honung e det värsta jag vet :S.
Bara att hålla tummarna för att jag inte fått halsfluss igen och att skiten lämnar min kropp snart.
Idag ska vi oxå ge oss iväg så jag får rösta. Det e inte alltför långt härifrån så det ska nog orkas med :). Vad jag ska rösta vet jag inte änu men det blir iaf ngt som gynnar barnfamiljer. Inte blir det på alliansen iaf. Den saken e säker.
Här e det film som gäller nu på morgonen "Noddy", det var ju längesen så det ar lite kul för barnen. Och idag e det ju söndag oxå så idag tar vi frukost framför tv. Mys, mys <3

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »