Jag ska få en fin present

Hejsan på er alla därute som kollar in här :). Idag har jag och barnen åkt till Linkeboda och alla i huset förutom jag ligger och sover. Ska strax krypa ner jag med, ville bara visa er min fina present jag ska få av min morfar :P
Dels för att han tycker att jag har varit så duktig efter min op. (gastric bypass för er som missat det) och dels för att jag fyller år på fredag YeeY ! ! !

Kan ni gissa vad det är för ngt?? Hehe, klart ni inte kan, men jag får väl berätta då. Innan jag opererades så sa han till mig att om jag lyckades med detta och skötte mig bra efter denna op så skulle jag få ett mkt bättre och innehållsfyllt liv, mer aktivt och glatt. Det har det blivit måste jag få hålla med om. Och dessutom så skulle jag få 5000 kr som jag kunde köpa mig en ny dator för :D

Så imorrn ska jag in på netonnet och plocka med mig denna hem.



Tack snälla morfar för den fina presenten, den var och är välbehövlig. I gengäld ska morfaroch mormor få överta min gamla laptop. Ska bara rensa den på sånt som dom inte behöver först och lägga över alla bilder i den nya leksaken.
Om ni visste vad glad jag blev för denna fina presenten :D
Men nu e det dags för mig att krypa ner under täcket och sova lite.
Natti på er




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej



Javisst det kan jag göra...

Inte en hel design men en header :)

Maila bild/bilder du vill ha med, vad för text och färger. Samt på ett ungefär hur du vill den ska se ut.

2011-04-06 @ 23:11:13
URL: http://www.ceciliadarling.se
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »