Min födelsedag :)

Nu lite sent men ändå e det med så kommer det ett litet inlägg om min födelsedag :)
Jag sov från torsdagen till fredagen hemma hos syrran bara för att barnen skulle få umgås med sina kusiner innan dom åkte till sina helgföräldrar på fredagseftermiddagen.

Syrran och jag pratade en massa strunt och umgicks under kvällen efter att alla barnen somnat duktigt :D. Vi småbörjade även lite inför festen på fredagen :), jag drack en cider elr två och syrran tog sig en öl.
På fredagsmorgonen så var jag först uppe med barnen, fixade kaffe till mig och syrran och frukost till dom små Efter att barnen ätit hade jag lovat att ta med Emil på fyraårskontrollen på bvc. Han hade varit där en gång innan, men med ny sköterska och en sådan som absolut inte har någon känsla för barn så funka det inte alls. Fick fyllt i ett par papper som hon kunde skicka men sen var det bara att traska hem utan att ngt blev gjort. Ny tid oxå.

Barnen lekte och vi fixade mat. Jag installerade alla nödvändigheter i min dator som jag fick av morfar ett par dagar innan. Så var det sen dags att bege sig till pappa med dom små. Vi var där till 16 ca och allt verkade funka jättebra :)
Jag åkte hem till syrran igen och där var ju redan en massa folk, elr jaja, syrran, Pernilla och Andreas. jag duschade och bytte om, sen var det bara att invänta resten av folket :)

Jag hade en jättetrevlig kväll. Och blev redigt full under kvällen oxå. Jag och min Tudis gumman drog från allt runt 23 ner till fisken. Det var ju för sjuttsingen Ronny som spelade, kan man inte missa när man för en gångs skull e i Linkan och ute på vift :D

Jag fick lite fina presenter oxå, bilder kommer nedan




Ett jättefint halsband av Jenny som hon gjort sj till mig, det står LUKAS och ALEXANDRA på det. Ngt jag bär på mig varje dag. dom e mina finaste små ögonstenar. tack Jenny för detta fina. Hon gör massa egna saker, kolla in länken här till hennes hemsida
Jättefina saker finns där :)




En flaska med tequila rose av Jenny oxå, och så en flaska vin av Linda. Båda står här hemma i barskåpet, får se när tillfälle ges att ta sig ett smakprov av dom :P

Och sist men inte minst lite bilder på hur jag såg ut under kvällen :D



Älskade findus och jag men vad e det för skön min gumman ?? antar att jag får en del skit för att jag lägger upp denna bilden men det får jag ta haha



Hela jag utan smink och hår iordning, men det var så jag såg ut och nedan hur jag såg ut när jag var färdig för utgång :D


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »