Nu sitter vi på tåget, det andra tåget för...

Nu sitter vi på tåget, det andra tåget för idag. Vi är ju på väg mot Linköping. Hem till släkten och hälsa på lite :-) . Vi har saknat er, har ni saknat oss? När vi är framme i Katrineholm så blir det en liten busstur till Norrköping för att sen återigen åka lite tåg mot Linkeboda :-) . Vi är idag framme till halv tre. På eftermiddagen ist för på kvällen. Barnen var jätteduktiga imorse att gå upp och så. Vi hann med tåget med nöd och näppe. Blev små missar. Men hey det är ju jag i ett nötskal liksom. Sista minuten bruden Hehe. Well, vi kom med iaf och nu sitter vi på x2000 och njuter. Barnen leker och jag mobilbloggar lite. Lyssnar på musik i min handsfree som jag fick köpa ny för ett tag sen då katterna tugga sönder den andra :-( . Så kan det vara ibland. Men vad ska jag skriva mer då. . . Jo kanske att jag ser fram emot fredagen och hoppas att ni vänner som jag bjudit kommer :-) . Det ska bli kul. Kanske t.om att jag kommer mig ut på krogen :-) . Det var ju inte igår direkt. Den som lever får se ;) . Kul ska vi ha iaf. Goda syster som ställer sig och gör en härligt god smörgåstårta till mig på min dag och festen i ära. Love you always sis. Tack snälla för det. När jag tänker på hur god den är så bara vattnas det i munnen på mig. Har förvisso inte ätit ngt sådant sen jag opererades så jag får ta det lite försiktigt. Men gott ska det bli :-) .


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »