Jaha ja. Då var man nere på 92 kg :-) . Go...

Jaha ja. Då var man nere på 92 kg :-) . Gott, det händer grejer hela tiden. Nu idag blir det jobb 7.30-12. Lagom dag för en nybörjare i ny stad :-) och i em åker barnen till F så jag blir barnledig. Ska bli skönt. Men jag saknar barnen så fort dom åkt. Får bli att hitta på ngt med J i helgen om han tänker sig att vara kvar i helgen. Ev ska han ha sin dotter och då åker han . Då blir jag sj. Kanske skulle jag passa på att ta en sväng ut då :-) . Ska höra med grannen om dom vill hitta på ngt då. Men nu börjar det bli kallt om händerna och bussen e strax här. Ha en bra dag alla och ha en trevlig helg oxå ;)


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »