Liten lista :)

Tio frågor om dig själv:

Ditt namn? - Therese
När fyller du år? - 8 april

Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - 5 st hål i öronen och en piercing i tungan

Vad har du på dig just nu? - Mjukisbrallor, linne och trosor

Vilken årstid är bäst? -Våren och försommaren

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -Att ha fått sovit ordentligt under natten. Kaffe på sängen av ngn elr bara lite kramar :D

Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mitt nya fina "smala" jag
Vad är du bra på? - Älska mina nära och kära

Vem älskar du mest på denna jorden? - Mina barn och så slår hjärtat lite extra för ngn ;)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med . . .


Fem frågor om förhållanden:
Är du singel? -
Ja
Gillar du någon nu? - Finns allt ngn
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Klart
Har du varit kär i någon? - Ja det har jag.
Isf, hur många? - Jag har varit kär i 5 personer som varit riktig kärlek!


10 frågor om dina vänner:

Vem är din allra bästa vän? - Darling T naturligtvis
Vem vet allt om dig? - Min syster och så darling T

Vem är roligast av dina vänner? -Moa, Jimmie, darling T och säkert en massa fler
Vem är snyggast av dina vänner? - Krille och Jimmie!
Vem är mest partynisse? - Darling T ;).

Vem är den du helst har filmkväll med? - Hmm knivig fråga, jag vet iaf vem jag inte vill ha ngn filmkväll med. Slutar oftast med att vi somnar ifrån ;)
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Moa kanske :)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Darling T såklart, kan inte hon går jag sj

 

10 frågor om din familj:

Vem står dig närmast? - Min mormor och min syster
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja det har jag allt.

Vem är farligast i din familj? - Ingen.
Vem ser roligast ut i din familj? - Alla är lika snygga!
Vem är coolast? - Jag givetvis hehe!
Har ni något husdjur? - Ja det har vi.Två katter
Vem har du mest gemensamt med? - Syrran??!
Vem står för underhållningen? - Moa kanske
Vem sover du oftast med? - Ingen
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Lördag då barnen får vara uppe längre och mysa

 

10 frågor om dig själv:

Vad har du gjort? - Idag har vi varit i Partille och så har vi åkt tåg
Har du varit glad idag? - Ja det har jag .
Har du varit ledsen idag? - Nej faktiskt inte.
Har du gjort något bra idag? - Kanske jag har.
Vad ska du göra nu? - Sova om en stund, ganska sent är det ju.
Har du gjort något dåligt idag? - Nej det har jag faktiskt inte
Vad har du ätit idag? - mat ;).
Har du duschat idag? - Nej, jag duschade igår.
Är du trött nu? - mm som fan.
Vad händer imorgon? - Antingen jobb elr plugg


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »