Dag 2 Min första kärlek

Min första riktiga och seriösa kärlek måste jag nog få säga att det var Fredrik, min första make och far till Alexandra.
Vi träffades redan första gången då han var 13 år. en liten snorunge bara ;). Men då blev vi inte tillsammans utan då umgicks vi bara och fånade oss. BTW så var han nog tillsammans me syrran en stund där oxå.

Ne vi träffades vid ett senare tillfälle sen och kärlek uppstod. Han bodde sj i Ekholmen och jag i Duvkullen. Vi möttes igen iaf på puben i Ekholmen, ngn form av intresse tändes och vi fortsatte träffas . Vi blev sen tillsammans och 7 månader senare så friade han.Jag svarade ja, för jag trodde väl kanske inte direkt att han menade allvar, men det gjorde han för sen på eftermiddagen var vi gifta :O

Vi gifte oss den 19 juli 1999. Strax efter se så flyttade vi till Strömstad. Bodde där och jobbade i ett par år, sen flyttade jag ifrån han men kom tillbaka senare för vi hade visst ngt kvar som inte var avslutat. jag arbetade i hans företag och vi försökte igen men det fungerade inte denna gången :(.

Men jag bodde kvar och jobbade kvar för honom ett tag, men kände sen att det inte funkade mer så jag flyttade igen.



Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »