Dag 3 Mina föräldrar

Min mamma heter Rose-Marie, hon e född 1959 och fyller år 15 december. Utan henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Hon har funnits och stöttat mig då det har behövts. Jag blev ju mambo när jag väntade Alexandra och bodde i Jönköping  hos mamma och lillasyster.

Men när jag var yngre så var vi som hund och katt, vi bråkade jämt, jag ville inte vara hemma och inte i närheten av henne. Tur att det har ändrats nu. Tack mamma för att du finns <3


Min pappa heter Sören, han e född 1954 och fyller år 14 november. Min relation till pappa var inte heller så bra under tiden när jag var liten, ung och dum :) Jag bodde ju hos mamma och mormor då. Det e nu på senare tid som den har förbättrats. Han e ju morfar till mina darlings och när han var sjuk så var vi alltid där. Ställde upp på honom

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »