Dag för dag lista

En ny lista, ett om dan :)

Dag 01 – Presentation av mig

Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Mina syskon
Dag 05 – Definitionen av kärlek
Dag 06 - Om jag levde för 100 år sedan skulle jag..
Dag 07 – Min favoritkändis respektive den kändis jag hatar
Dag 08 – Åtta saker om mig själv
Dag 09 - 10 favoriter
Dag 10 - 10 låtar som får mig att känna mig på 10 olika sätt
Dag 11 - Mina favoritbloggar.
Dag 12 – 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om
Dag 13 - Min vecka
Dag 14 - Vad som finns i min väska
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Ett favoritminne
Dag 18 - 5 saker jag vill lära mig och 5 saker jag velat lära mig som jag nu kan
Dag 19 - Något jag ångrar
Dag 20 – Hur man vinner mitt hjärta 
Dag 21 – 5 favoritplagg
Dag 22 - Något som upprör mig
Dag 23 - Något som känns bättre
Dag 24 - Något som får mig att gråta
Dag 25 - Ett bra minne
Dag 26 – Min största rädsla
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Något som jag saknar
Dag 29 - Min tro
Dag 30 - En sista stund

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »