Gah! Jag har tänkt att spara mitt hår men ...

Gah! Jag har tänkt att spara mitt hår men det är svårt. Jag går iaf en gång om dagen och sneglar på apparajten ;) som ligger i skåpet och känner hur gärna jag bara vill dra igång den och fräsa av håret. Men antar att jag sen kommer att ångra mig för jag SKULLE ju spara till långt nu, elr iaf längre än vad det är nu. Det är svårt. Ibland är det nästan som apparajten ropar till mig att kom och använd mig nu! Du vet att du vill. Vad är det för dumheter med långt hår liksom? Well, jag går stått emot ännu ett bra tag. Hoppas jag klarar mig en stund till. . . . Jag ställde mig på vågen imorse oxå. Den visar nu på 97, vilket betyder att jag blitt av med nästan 50 kg och vet ni hur det känns? Helt Jävla underbart :-D . När jag var nere och handlade lite grejer förut så köpte jag även ett par byxor, ett par Leggings. I strl large stod det i dom. Frågade i kassan vad large är för strl. Hon sa att det motsvarar 40-42 ! ! Oj då, men jag köpte dom ändå. Det var rea ju ;) och sista paret i large. Hem och prova. . . . Haha. Jag fick på mig dom. Så vet ni, jag tänkte lägga upp ett inlägg sen på dom största byxorna jag haft och så dessa sen :-) . Bara för att se skillnaden liksom. Det känns ju bara så gott att kunna gå in nu i vilken affär som helst och kunna köpa kläder i vad jag hela tiden kallat "normala" storlekar. Men nu tänkte jag fortsätta att plocka lite i nåt. Medan barnen tittar på lite Musse.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg !

Frågestund på bloggen, du kan ställa hur många frågor du vill och får 100% ärliga svar på alla dina frågor !

Tryck på länken för att komma till det inlägget

http://hejsanemme.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment

2011-01-13 @ 19:35:22
URL: http://hejsanemme.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej Amelia är mycket bättre nu men det har tagit tid och varit ett helvete. Men Gud, grattis Therese vad du har varit duktig. Tycker verkligen du ska spara håret :) kramar

2011-01-13 @ 20:03:21
URL: http://booboo.blogg.se/
Postat av: Viktor

Jätte grattis! 50 kg är MYCKET!!! Jag tror du skulle passa bra i lite längre hår också :) Kram

2011-01-13 @ 22:47:41
Postat av: Martin The Edge

Grattis till en superbra insats!!!



Är det nu jag ska få dåligt samvete med en tom popcorn skål på bordet raap sorry...men gott var det =)

2011-01-13 @ 23:02:59
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: levlycklig

Gratttis till viktnedgången så himlans grymt.

Hur har du gjort?

2011-01-16 @ 06:57:08
URL: http://levlyckligare.blogspot.com
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »