God morgon alla söta därute. Idag är det n...

God morgon alla söta därute. Idag är det nu dags för mig att börja jobba :-) . Det känns toppen . Jag planerade igår kväll att jag skulle få till att lämna barnen på dagis till halv sju, kvart i sju. Allt har gått som smort mer elr mindre. Lite tjat på morgonen men det får man ta. Efter lämning var planen att jag skulle ta 7.06 bussen. Haha hit är allt bra, förutom att jag ist för den buss jag skulle ta, kom med bussen innan. . . Så jag är redan på väg till jobbet nu ja :-) . Kan vara bra och gott att få vara lite extra tidig första dagen. Meningen är ju sen i fortsättningen att jag ska promenera dit. Är ju så nära nu jämfört med innan . . . Så nu hoppas jag att ni alla får en riktigt fin dag. Det ska jag se till att ha :-) .


Kommentarer
Postat av: Kristian wallström

Hej vill bara säga att tycker att du är en stark person som har gått ner så mycket i vikt och att du är en öppen och glad tjej.....;) önskar dig en bra start på det nya jobbet det är du värd....;) kram

2011-01-26 @ 08:39:02
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »