Guten morgen alla glada. Idag är det freda...

Guten morgen alla glada. Idag är det fredag och min sista dag på arbetsveckan, elr ja. Det är det ju för alla. Men sista dagen på min praktik. Jag valde att avsluta den idag. För jag har fått jobb. :-) Jag börjar med introduktion redan i nästa vecka så vad är meningen då att fortsätta praktiken? Blir bara rörigt och stressigt. Även skolan drar igång nästa vecka. Så det räcker med det liksom ;) . Nu sitter jag på bussen ner till stan iaf. Ska strax byta buss. Håll tummarna för mig att jag inte missar anslutande buss. . . Vill ju inte vara sen sista dagen :( . Jag hoppas att ni alla får en fin dag. Och en trevlig helg. Händer det ngt speciellt till helgen? Barnen och jag ska ev åka till GBG på lördag över dagen. Träffa en kompis och hans dotter. Hitta på ngt kul med barnen. Och vet ni vad? ? Nu sitter jag på den andra bussen och väntar på att åka :-) . Trevlig helg alla


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »