Måndag 10/1

Idag har bara varit en vanlig dag, jag hade ställt klockan imorse för att ringa till förskolan och säga att barnen inte kom, då Lukas nu har fått vattenkoppor. Ringde en gång, inget svar, ringde en gång till, fortfarande inget svar. Kommer på att dom öppnar 6.15. Håller telefonen i handen och tänker ringa igen precis 6.15.....

Det tror ni va??? Jag somnade ju om som en liten gris där med telefonen i högsta hugg :) Vaknar sen igen runt halv åtta då fia kommer in och kryper upp och lägger sig. Jag ringer då och säger att Lukas har vattenkoppor och att det var drf barnen inte kom till dagis imorse vid halv sju som dom annars skulle. Och sa sen att Alexandra kommer iaf mellan 9-14 resterande vecka. Smarta jag, varför inte bara skickat ett sms där vid sextiden så dom sluppit undra på dagis var vi tagit vägen????

Javisst serru, vi kan skicka sms till dagis om barnen e sjuka elr så Nej jag trodde ju inte jag skulle somna men gjorde det . Så smidigt det varit då om jag skickat ett sms. Bright elr hur haha

Lilleman kommer oxå in och lägger sig hos mamma, vi somnar om alla tre. Tror kl var runt 9 då fia beslutar sig för att kliva upp. Hon säger att hon är hungrig och vill göra frukost sj. Hon får göra det. Hon tar en macka och brer smör på, hon vill oxå ha skinka på mackan och ber mig öppna burken....

Efter ett tag säger hon att hon e mer hungrig och vill ha en macka till. Det får hon. Och sen efter ytterligare en liten stund ska hon ha en till !!!!! :O Riktigt stolt över min fia idag, hon fixar och donar själv :D

Jag masar mig iaf upp ur sängen vid halv elva, då har Alexandra ätit frukost och tittat på film en stund. Lilleman ligger kvar i sängen till 11 ca, då kommer han upp och lägger sig i soffan hos mig där jag sitter och drikker mitt kaffe.

Tror jag glömt mina mediciner idag. Fan inte bra, men en dag kanske inte e så farligt, bara det inte blir en vana...

Men ska väl snart krypa ner i sängen tror jag, e ganska trött och borde sova, men så bra på tv och så härligt sällskap på chatten. M du e guld värd, så glad att få prata med dig om allt och ingenting.



Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »