En tur till Linkeboda :)

Idag vaknade mina små darlings 7.30, lite sovmorgon blev det ju då :). Och idag e det inte dags för dagis förrän kl 11. Jag jobbar kväll så ville inte att dom ska behöva vara en heldag på dagis. Så vi tar 11-17 idag. Så idag följer dom med Christina och Carina hem. Jag jobbar 15.30-22.00 idag. Gott att få komma ut lite igen och arbeta.

Och så har jag ju fått ett 100%-igt vikariat i 6 veckor i sommar. Det ska bli gott.

men som rubriken säger så ska vi ju snart åka till Linköping. Först nu på söndag åker ju barnen till F och blir borta en vecka. Hoppas på mkt jobb då :P och gärna kvällsturer, för det funkar ju galant då. Under den veckan som barnen små är hos F så fyller dom ju år, så det är ju ingen 2-åring och 4-åring jag får hem sen, utan en 3-åring och en 5-åring :D

Vi kommer ju naturligtvis att fira våra födelsedagar hemma i Linköping med hela tjocka släkten :D. Det ser vi fram emot :). Vi börjar ju med min såklart, för jag fyller på fredagen efter att vi kommit ner. Det blir en liten fest hemma hos min syster yster C. Antagligen så kommer vi att äta ngt gott, pizza kanske :) och så en massa tjöt och snack. Var ju ett tag sen jag träffade mina vänner och släktingar.

Det finns ett evenmang på facebook där jag bjudit in ett gäng vänner, jag hoppas att ni kommer :)
Kom gärna med förslag på vad vi kan göra mer elr vad vi skulle kunna äta :)

Nä, snart dags för dagis här, och sj ska jag nog plocka lite hemma då innan det är dags att dra iväg på jobb. Solen skiner och det är fint vårväder ute :). Ha en fin dag alla nu, det ska jag försöka ha


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »