Härliga helg

Snacka om kraftiga väderomslag, under veckan som varit har det ju varit ganska kallt men under helgen nu har vi haft riktigt varmt och sommarväder. Igår var vi ute i 2 omgångar i 2 olika lekparker och med 2 olika familjer och leka med. Idag har vi bara en soft dag inne än sålänge. Strax nu blir det blåbärspaj med vaniljsås och lite kaffe. Får se hur jag klarar det, vet ju att jag dumpar oftast på saker med vanilj i. Men vad gör det, då jag inte gillar det för mkt. Får bli en extra kopp med kaffe ist :)

Hoppas ni andra har haft lika gott väder som vi. Vi ska nog ut i lekparken sen efter fikat elr maten. Får se om det finns ngn kompis som vill me :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »