Underbar dag..... som slutade lite tråkigt

Igår var en helt bra dag. Alexandra lämnades på dagis kl 9 ca och Lukas och jag drog vidare till Bertil Anderssons cykel. Hjulet på vagnen har fått punka.
Vidare sen till bussen som tog oss ner på stan. Där skulle vi sen ta bussen till Tallboda och till Linda, som visst hade lilla Lovisa hemma då hon varit vaken på natten.

Hade jag vetat det så kunde ju Alexandra ha följt med. Kom fram och då spelades det memory med Lovisa och Linda bakade semlor, Stefan skulle ha till jobbet. "Vi" glömde äggen i bullarna, men ingen märkte det. anledningen till att jag skriver vi är för att jag skulle läsa för Linda vad som skulle vara i, men när hon flyttade boken såg jag inget längre :D

Jag fick själv smaka på eftermiddagen sen och det var inget fel på dom :rolleyes:
Bra för äggallergiker :thumbup:

När sen S kom för att hämta bakverken så följde jag med han i bilen för att sedan åka vidare och hämta min fia på dagis.

När vi kom tillbaka så var Jojo med barn där, Eve och lilla nyfödda pojken Albin :D
Jojo mådde inte så bra. Hon hade 2 barn att ta hand om och så feber.

Alla barnen och vi vuxna åt mat, chicken nuggets och pommes. Jättegott darling :love: tack så mycket och sen kläddes barnen och jag på för att gå ut. Meningen var att Linda skulle med ut, men hon fick fixa och kuckla med 1177, då Jojo fick mer feber och hon har ett op-sår.

Läkaren skulle ringa upp sen. Det hela slutade iaf med att hon fick åka till sjukhuset för check av sår.

Och så var även morfar där en sväng och lagade punkteringen på däcket :D me so happy

Barnen somnade kl 21 av ren trötthet, men envisades om att inte somna innan. det skulle ses på film och grejas. Lukas han sov ju i vagnen hem från Tallboda så det var förståeligt att han inte somnade tidigare. Men båda somnade snabbt när vi väl la oss :bigeyes:

Kommentarer
Postat av: Crazy mama

Gums!

Jag försummade dig den dagen... med allt där hemma... syster som är liten & sjuk.. :)

Love yooou!!!

2009-04-04 @ 20:38:52
URL: http://tudegard.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack tjejen....))

2009-04-04 @ 23:24:47
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Jodå, men jag funderar på frågorna.

Har önskat hjälp men ingen som nappat på det. . har du någon/några frågor?

2009-04-05 @ 10:16:21
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: mia

Härlig blogg du har =) ha en toppen dag..

2009-04-06 @ 09:09:11
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »