Åt rätta hållet

Nu börjar mina små darlings att komma åt rätt håll och bli bättre, halva dagen idag har fia varit feberfri. Hon äter dock inget ännu, bara dricker saft. Vi ska prova med lite yoghurt imorgon. Lilleman han har stoppat i sig kex (läs smörgåsrån) druckit nyponsoppa och så fick han sin efterlängtade välling ikväll när han skulle sova.

Nu har dom sovit sen kl 19 och jag har städat och fixat här. Hade även en sån tur att jag fick tvättat upp det värsta i tvättstugan, ngn hade bokat av sin tid. :-)

Nu ska jag äta lite kvällis och sen blir det soffan och Wallander tror jag. Är lite trött efter dagarna som varit

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas du får en trevlig kväll och att småttingarna mår bättre imorrn.

2009-01-24 @ 22:04:09
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: linda

hehe det har gått bra. :) De har dragit vidare nu, så jag fick överge dem :P

2009-01-24 @ 22:34:36
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nu har jag sammanställt 20 nya frågor som du hittar i min blogg =D Delta gärna!

2009-01-25 @ 13:27:52
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej du e utmanad kolla min blogg

2009-01-25 @ 21:10:18
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »