Sjuka barn

Japp sånt livat har vi här idag. Lukas vaknade 04.48 och jag trodde han var hungrig så jag gick ut och gjorde välling till honom innan jag gick in där. Men inte var han väl det!! Han hade spytt ner hela sig själv och hela sängen. Lille stackaren. Han är så matt och inte alls aktiv. Vi har mellan varven legat i mammas säng sen kl 05 och sovit och spytt. När kl var ca 07.42 ringde jag till min mormor. Alexandra har varit där ett par dagar, då jag varit i skolan och fått reda på min APU-plats och lite annan information.

Men nu tillbaka till samtalet med mormor. Jag ringer dom och det tar väldigt lång tid innan ngn svarar, tydligen så var dom på väg att åka. men det blev lite ändrade planer på det. Min lilla fia skulle kräkas hon med. Så jag har två magsjuka barn hemma nu. Den lille har förvisso slutat att kräks och sover nu, har gjort sen 10.25 ca. Han e nog hungrig oxå när han vaknar, vi får se vad vi kan pilla i honom.

Alexandra har bara ätit en tredjedels rån med smör på. Allt hon stoppar i sig kommer upp. Mammas lilla älskling.
Så nu vet ni hur min dag ser ut. Hur e det för er idag??

Kram kram

Kommentarer
Postat av: linda

men usch va jobbigt! stackars små

2009-01-22 @ 12:44:21
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: linda

det var ju dem jag menade :)

2009-01-22 @ 15:26:05
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: linda

Jo, magsjuka är ju bland det värsta man kan ha tycker jag.. såå jobbigt

2009-01-22 @ 16:05:20
URL: http://lolinas.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »