Utmanad av kusin vitamin :-)

Regler:

1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.
Sanningar:

1. Jag älskar mina barn mer än ngt annat <3
2. Jag skulle behöva gå ner en massa i vikt
3. Jag har lagat all mat från grunden till mina barn
4. Tycker om att sova på morgonen, vilket inte blir så ofta med tanke på barnen
5. Är en riktig nattuggla
6. Har väldigt svårt för att somna på kvällar/nätter
7. Jag är väldigt singel ;-)

Jag utmanar
:

Karin
Sofi
Linda J
Linda
Johanna
Malin
Veronica



Kommentarer
Postat av: Karin

vaa..e den sne? Hur?

2009-01-26 @ 08:01:37
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: linda

Vet inte om det var mig du utmanade, men jag kör den ändå :)

2009-01-26 @ 20:46:12
URL: http://lolinas.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »