Helt sjukt

Detta e ju så skumt, på lördag är det redan julafton, men var fan e snön och julstämningen???

Jag drar hem till släkte över jul iaf, orka sitta själv hela julen, barnen ska vara hos F. Jag åker till mamma och får riktigt god julmat. Äter ju inte mkt, men i omgångar så jag hinner allt få i mig både det ena och andra.

Finns det någon som bor i Linkeboda och vill träffa mig så hör av er!!!!

Nu e kaffet strax slut och det har blivit dags för förskolan för dom små och skolan för mig. Men vi hörs då ;)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »