Torsdag

Idag är det torsdag, hela dagen, men det är ju inte bara torsdag. Det är ju den 1 december idag så imorse var barnen eld och lågor. Dags för kalendern liksom :)

Frukost e intagen, en snabbvariant idag men ack så mättande, sen kalender och iväg till dagis. Mattegruppen ska vara ute idag sista gången. Kul för dom. Sj ska jag få i mig en kopp kaffe nu, missade detta imorse. Har blivit så grymt trött på morgonen, men beror nog på infektionen och förkylningen i kroppen. Och idag får jag besked på det roliga som kan komma att starta den 12. Mer om detta senare.


Men nu kaffe, för sen ska jag iväg på stan och shoppa och äta lunch med grannen min. Vi hörs

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »