På hugget

Idag har jag allt varit riktigt på hugget, jag var jättetrött och slö imorse och ville bara sova. Det mesta kändes hopplöst och trist idag. Tråkigt väder ute och så antibiotikan som gör att jag alltid får en följdpåverkan...... Denna gången så har min näsa åkt på sig en däng. Är täppt som fasan och så hostar jag massa. Undra om det inte blir en liten halsfluss av det hela.
Men men till rubriken igen då, jag har varit riktigt flink :) idag. Har tvättat upp allt som går, kläder, sängkläder och bäddmadrasser. Och nu sist när barnen kom från dagis så deras jackor och galonkläder. Har även fått diskat och skurat överallt, och nu e det bara tvätten som ska in i skåpen och sängar som ska bäddas :D
Haha, tom kvällsmat har jag gjort redan, jag brukar ju liksom alltid bli hungrig vid 21-tiden. Och som ni vet så är det tisdag idag och på tv just då är Desperate housewives, och då blir det ju så att jag "missar" kvällsmaten, men nu e den klar att bara lägga på fat och njuta :)
Hoppas ni andra har haft en bra dag. Det har jag :thumbup:
Och snart så ska jag göra ngt nytt, men det avslöjar jag inte ännu, får vänta tills jag fått klarbesked ......

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »