Strunta INTE i att äta bara för att du inte kan

Ett par dagar nu har det varit så varmt så jag har inte varit hungrig (hungerkänslorna försvinner i värmen) och inte ätit....

Kan lova att det gör jag inte om, för jävlar så dålig jag blev, gick omkring med ständig yrsel och trodde jag skule svimma hela tiden. För att inte tala om vilken magvärk jag fick och konstig smak i munnen.

Nej tacka vet jag att få i sig ngt litet iaf även om hungern inte finns där. Jag köpte idag hem ett gäng med naturdiet/nutrilett smoothies som jag kan dricka av då jag inte känner att ngt går att stoppa i magen.

Dessa dagar var det värsta jag varit med om. Då säger jag bara, hellre dumpar jag för att det går lite för fort än att skippa äta igen :(




Kommentarer
Postat av: Linda

Melon har varit räddningen här!

2010-07-19 @ 08:20:37
Postat av: mammatezzan

Linda: Melon klarar jag inte att äta, ngt med smak och konsistens

2010-07-20 @ 01:12:56
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0