GBP

I förrgår ringde dom från Vårdlotsen och berättade för mig att jag nu ska få komma och göra en GBP=Gastric ByPass. Jag ska förvisso få åka till Stockholm och St: Görans sjukhus men det är det värt kan jag lova. Nu börjar jag mitt nya liv snart =)

Ni e givetvis nyfikna att få veta när antar jag???? Hehe, i maj kommer det och ske. Jag e så förväntansfull och positivt inställd till detta så jag ser inget som kan gå fel. Jag har sen igår googlat på nätet och hittat en massa nyttiga saker att läsa om det som komma skall. Dels info från landsting och kirurgavdelningar, men även bloggar från människor som har gått igenom en sådan här op och deras liv efter den.

Har idag oxå fått reda på vilken metod av kirurgi dom kommer använda sig av och det blir med den metoden som jag helst ville =). med titthålskirurgi

Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Lycka till! Opades själv i januari i år. Det bästa jag gjort!

2010-03-18 @ 11:37:48
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: josefin

Usch jag skulle inte våga operera mig. Hur lång är du och vad väger du?

2010-03-18 @ 11:41:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0