Från igår kväll

Denna kvällen slutade ju mindre bra . Är på väg i ambulans till Näl. Magen strular och dom misstänker en kraftig dumping. Men som policy på sjukhuset här så skickas alla in för röntgen av mage och kontroll av tarmar. Det tycker jag är riktigt bra. Så halvligger nu i en ambulans och blir tempad. Jag har haft riktigt ont ikväll och har varit på väg att svimma flertalet gånger. När dom kom så tog dom ett blodtryck och kollade min syresättning . Trycket låg på 110/80 och syresättningen på 99 . Bra värden. Har fått bra grejer mot smärtan oxå. Det snurrade en del en bra stund . Nu är jag bara torr i munnen . Framme är jag nu på Näl. Återkommer senare med mera info. Kram

Kommentarer

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0