Lite mått

Jag såg att jag varit dålig med att mäta och väga, ska se till att bli bättre på det.

Jag mätte mig senast i mars som jag har antecknat iaf, och dom måtten lägger jag in här.
Ska jämföra med dagens mått sen om jag lyckas hitta måttbandet.

Vikt: kg
Byst: 113 cm
Midja: 105 cm
Stuss: 142 cm
Vä lår: 94 cm
Hö lår: 90 cm
Vä arm: 42 cm
Hö arm: 39  cm



Hittade ju måttbandet direkt ju så nu ska det bli intressant att få se skillnaden och om det blivit ngn :)

Vikt: 117 kg - 27,3 kg
Byst: 105 cm - 8 cm
Midja: 97 cm - 8 cm
Stuss: 132 cm - 10 cm
Vä lår: 88 cm - 6 cm
Hö lår: 81 cm - 9 cm
Vä arm: 39 cm -3 cm
Hö arm: 36  cm - 3 cm

Det var ju lite skillnad och nog känns det kan jag säga :)
Mäter om en vecka igen så får vi se om ngt hänt då.

Det var ju spännande och intressant detta

Som ni säkert ser oxå så hittade jag ju oxå vågen och för skojs skull ställde jag mig på den. Den visade på 117 kg, vilket betyder att jag tappat 27,3 kg sen jag började min resa mot mitt nya liv, då jag vägde 144,3.

Mäkta stolt e jag


Kommentarer
Postat av: Sanna - Magsäcksopererad 24/3-S10

SV: Hejsan! Tack för din kommentar! O va kul att du tyckte om reportaget! Jag är nöjd! Alltid kul o hjälpa andra, vet att det finns många där ute som funderar o funderar på OP :)



Ha en bra kväll!

2010-08-06 @ 17:22:19
URL: http://www.metrobloggen.se/zannah

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0