Lite nya mått och en vikt då

Vikt: 113 kg
Byst: 105 cm
Midja: 100 cm
Stuss: 132 cm
Vä lår: 80 cm
Hö lår: 76 cm
Vä arm: 39 cm
Hö arm: 36 cm

Som ni ser så händer det grejer hela tiden, det känns så bra att trenden håller i sig och jag mår fantastiskt bra, kanske inte just nu då då när jag har råkat ut för lite halsfluss men annars så mår jag bra.

Som ni säkert då förstår så blir det ju lite lugnt med träning denna veckan. Mest vardagsmotion  såsom, gå fram och tillbaka till förskolan. Städ och fix hemma. Ngt mer ansträngande än det gör jag inte sålänge jag äter antibiotika iaf.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för inlägget i min blogg..



Skojjar du?! Har du gått ner 31 kg sen 1 juni??? minus de 12 då)



WOW GRATTIS!!!!

2010-09-02 @ 08:08:29
URL: http://minviktresa.bloggie.se/

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0