Slarvis kanske

Sen jag flyttade till snubbelvalla så har jag kanske slarvat lite med motionen, men har inte riktigt känt att jag haft tid till den och så. Inte sagt nu att jag inget gör, för det gör jag. Har ju motonscykeln hemma i vardagsrummet oxå. Allt som oftast så e jag och barnen ute och går till olika ställen, lekparken, affären etc, etc. Men riktig träning saknar jag såsom att simma elr köra ett pass på friskis elr liknande. Men det e ju ganska svårt då för mig som e ensamstående att få det och funka.

Nu börjar ju barnen på dagis snart och sålänge jag fortfarande är arbetssökande så kan jag ju dra iväg och träna då. Simma har jag inte kunnat göra ändå eftersom badhuset inte öppnar förrän i mitten av augusti. Men men finns mer att göra.

Men ikväll nu när barnen har somnat ska jag köra en rejäl tur på cykeln :)

Kommentarer

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0