Happy

Jag måste bara få uppdatera lite om läget =). Jag har varit hos min syter idag och bara för skojs skull så vägde jag mig. Vågen visade på ca 2 kg ner i vikt. Jag e superglad och sporrad att fortsätta. Men riktigt kämpigt e det iaf, Jag får såna konstiga crejjvings ibland och dom e så svåra att stå emot, men än sålänge har det gått bra. Under veckan som gått har jag inte enbart kört med naturdiet som jag sagt, Jag åt mat med mina kids igår och så har väl en och annan frukt gått in i munnen oxå. Men jag håller mig borta från mina största bovar, choklad och energidrycker.


Kommentarer
Postat av: Moa

Kämpa på och lycka till ! :)



Du kommer nå ditt mål!

2010-03-04 @ 18:12:20
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0