Hej hopp

Idag har jag och barnen varit på Torp, vi har shoppat lite. Barnen köpte lite leksaker och jag köpte mig ett par stövlar. Mina feta ben har aldrig kommit i ett par stövlar så detta e stort för mig. Jag har alltid varit avundsjuk på dom som har och använder stövlar. Nu kan jag oxå :)

Bild på dom kommer sen, tänkte lägga in lite vikt och mått oxå.

Vikt: 112 kg
Byst: 103 cm
Midja: 98 cm
Stuss: 129 cm
Vä lår: 84 cm
Hö lår: 74 cm
Vä arm: 37 cm
Hö arm: 35 cm

Jag har ju mens oxå då och har så haft i 2 veckor snart :// . Det e så jobbigt, men jag hoppas att det slutar snart.
Men jag e glad iaf.

Nu kommer bilderna :
Köpte ju en baddräkt oxå =)



mina stövlar, jag älskar dom redan <3

Kommentarer
Postat av: ex grannen

shiiit vilken skillnad det är på dig, vad det syns att du går ner i vikt GRATTIS

hur mycket totalt nu, o hur länge sen är det op var?

2010-09-18 @ 07:37:09
URL: http://liemel.blogspot.com
Postat av: tezzan

sv: totalt har jag gått ner 32,3 kg och operationen gjorde jag den 1 juni


Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0