Svar till Sara

Hej igen tjejen, Jag e oxå rädd för nålar och sprutor, att ta dom där hemma sen efter op var det värsta jag varit med om. Men man får försöka att bita ihop. Och angående det där att du tror att du kommer dö elr att ngt ska hända var det ju så jag kände precis innan, jag ville ju resa mig och gå därifrån. Men jag gjorde inte det och det är jag riktigt glad för idag att jag inte gjorde.

Jag kan inte säga med all säkerhet att inget händer, komplikationer kan det alltid bli, men den risken är minimal. På mig rispade dom ju lite på levern under op och dom hade extra koll på mig. Inget hände av det, jag mår bara bra efter op och kan bara rekommendera den om du fått remiss och är på väg mot den.

Läs gärna min op-berättelse om du inte gjort det redan. Och sprutorna kommer du klara av ändå, du får tänka positivt, att det är ett steg mot ett bättre liv :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej hej!

Jag tycker det är jättebra att du skriver ut om allt detta...jag är på väg mot en op jag med och är nervös och orolig men jag läser så många bloggar jag kan och följer hur det gått för folk som gjort den :)

Din har jag följt ett tag med och tycker som sagt det är jätteintressant att läsa om hur det går till och hur du mår idag och så :)



Riktigt bra att gått ner så mycket som du gjort!

GRATTIS till dig!

2011-02-23 @ 09:33:12
URL: http://mittlivminavalminvikt.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hej igen!

Tack för att du svarade :)

Jag har inte fått nån tid än det ända jag vet är att det ska bli innan sommaren!

2011-02-23 @ 18:40:55
URL: http://mittlivminavalminvikt.blogg.se/
Postat av: Sara in New York

Jag har pratat med min läkare och hon har skickat en remiss och sa att det är en 3 månaders garanti för att träffa läkarna som gör operationen. Hon sa också att jag skulle prata med en psykolog eller någon sådant. Vilket känns konstigt, Fick du göra det?

2011-02-23 @ 20:03:04

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0