Ny header e det lite dags för

Japp  precis som rubriken antyder så ska jag pula lite med en ny header ikväll. Har ju liksom skett en del sen den bilden e tagen
Kolla in senare ikväll (läs natt)  så får ni se

Jag ställde mig på vågen imorse. Den visar nu på 97, vilket betyder att jag blitt av med nästan 50 kg och vet ni hur det känns? Helt Jävla underbart :-D . När jag var nere och handlade lite grejer förut så köpte jag även ett par byxor, ett par Leggings. I strl large stod det i dom. Frågade i kassan vad large är för strl. Hon sa att det motsvarar 40-42 ! ! Oj då, men jag köpte dom ändå. Det var rea ju ;) och sista paret i large. Hem och prova. . . . Haha. Jag fick på mig dom. Så vet ni, jag tänkte lägga upp ett inlägg sen på dom största byxorna jag haft och så dessa

Kommentarer

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0