Ettårs-kontroll

Idag fick jag ett brev ifrån st görans sjukhus i brevlådan. Jag har nu blivit kallad till ettårskontroll efter min GBP. 1/6-2010 gjorde jag den så 1 juni 2011 borde jag ju fått komma men det dröjer lite längre än så. 23 juni ska jag dit. Vet inte riktigt ännu hur jag ska lösa det hela, ska lämna prover innan kl 10 på fm och jag är uppe till ca 10 med det tåg jag kollat på :(

Får nog leta efter en vänlig själ i Sthlm att bo hos så jag kan åka upp dagen innan. har ju några att välja på. Får se om dom har möjlighet.

Ska bli spännande att höra vad läkaren säger och vad som mer kommer ske nu . Nya recept på mediciner kommer jag få iaf.

Ni som gjort op och varit på besök kan väl informera mig ??

Kommentarer

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0