Igår kväll/natt

En liten uppdatering på läget. Jag har nu fått dropp . Var ju ganska Längesen jag åt. Typ före 19 och jag lär få vänta här en stund till. Det har tydligen varit stopp. Läkarna har varit iväg med patienter som är dåligare än mig nere så operation och så. Men dom är nu tillbaka och det börjar röra sig här. Min tur snart :-) . Är evigt tacksam för att du finns J . Vet inte hur jag skulle klarat ut detta annars. Hoppas på att snart få åka hem. Vid 03.15 fick jag äntligen besked om prover och sånt så jag sen kunde åka hem. ina levervärden e förhöjda, varför då undrar jag då. Vad kan det bero på. Och vid insta ont elr besvär av denna typen ska jag åka in direkt.
Var hemma till 4 imorse

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Det var länge sedan jag var inne på din blogg o här har det hänt saker ser jag...Vad var det för operation du väntade på i sept?? Ska snart iväg på min ett årskontroll på Danderyd sjuhus får se vad dom säger om mig, själv är jag inte 100%:igt nöjd med min viktnedgång men det har kanske sina orsaker vad vet jag. Titta gärna in på min nya blogg har lixsom hänt massor även hos mig.



Må så bra o ha en fin höst

Ewa

2011-10-16 @ 13:12:32
URL: http://livetssaga.blogg.se/

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0