Träning

Nu ni mina vänner så har jag kommit igång ordentligt med träningen oxå :)
Igår så cyklade jag i ca 20-30 minuter och blev inte ens trött och andfådd, såsom jag brukar bli då jag bara cyklat 5-10 minuter innan. Och efter cyklingen så var jag sporrad att köra vidare så jag fortsatte med en massa situps och lite benträning. Totalt 1 timme grejade jag med lite smått och gott igår. Samma ska det bli här ikväll om en stund. Bara barnen somnar så :))

Jag har ju mina små dagliga promenader oxh, till och från dagis, den backen e inte att leka med hehe. Och så ner till stan och hem igen. Imorrn tänkte jag även ta mig till badhuset och dra ett gäng längder. Saknar så att få sträcka ut i vattnet


Kommentarer
Postat av: Malin

Va gött o höra! Bra där! Jag har under 2 v kommit igång rejält me mitt powerwalkande men i lördags pajjade ryggen så nu denna v har jag fått tagit det jätte lugnt och ja blir så frustrerad.

Längtar tills ja ska köpa mig gym kort. Man känner ju att man orkar så mkt mera nu.

Lycka till med din träning!

Kram M

2010-10-27 @ 21:51:59
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Tell me something:

Heter du?

I'll be back

Mail: (bara jag ser)



Har du en blogg:



Ordet e ditt:



Trackback
  • bloglovin
  • RSS 2.0