Rens och städ

Idag blir en dag att tillbringa hemma i lugn och ro, nästan, packa upp från helgerna, stryka färdigt allt och så lägga upp alla kläder som inte behövs på tradera. Det blir ju mest barnkläder som hamnar där, men även byxor som jag köpt till mig själv som jag aldrig fått tillfälle att använda då jag inte lyckats komma ner i strl ännu :-( Men nu är jag trött på att ha det liggande bara. Kolla in där senare, therese771 heter jag.

Idag då blir ju mammas kille hela 9 MÅNADER!! Stor kille nu. Från att ha varit såhär:




till att nu se ut såhär:



Kommentarer
Postat av: Kajsa

va fin header o design, gör du designer gratis till andra? :)

2008-12-30 @ 23:08:26
URL: http://norrlandskusinerna.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej, kikar in och passar samtidigt på att önska dig ett riktigt gott nyår.



Ja det är läskigt så fort de små växer, min lillsessa är 4mån yngre och tycker redan hon har blivit världens största tjej :-D



Kram Jenny

2008-12-31 @ 14:52:40
URL: http://jennyn.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »