2008

Hittade detta hos Emmy, en blogg  jag läser och kände att jag med ville göra

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 Skapade en blogg

2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Jag hade inga!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag kan komma på just nu, men jag blev ju själv mamma till en liten Lukas i mars :-)

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Mera tid!

5. Vad var din största framgång 2008?
Att jag började skolan och strax e klar undersköterska

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Mina barn givetvis

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Haft mera sex?? haha, nej ärligt motionerat mer

8. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet ej

9. Hur tillbringar du nyår? 
Har inte en aning, förslag ngn??

10. Vem saknade du?
 Min vän, Jonas som aldrig kommer tillbaka.
 


11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
Finns det ju men inget jag kan skriva om här
 
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Första såklart, då föddes ju Lukas
 
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Bra

Kommentarer
Postat av: Tudegård

Vilken vän menar du??? nyfiken

Svara då!!! jätte nyfiken

2008-12-29 @ 22:37:57
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »