Party och busfabriken

I fredags hade jag sexparty här hemma hos mig :) Vi var 9 st tjejjer som fick smaka, känna och prova lite oljor, glidmedel och apparajter :blush:

Det var så skojigt och trevligt, tack alla goa brudar för att ni kom och kollade på alla grejjer ihop med mig. Sen när själva demonstrationen var slut och vi som ville beställa ngt hade gjort det och demobruden åkt iväg så började även folket droppa av....

Kvar blev endast jag, L, M och A. Och sen så kom det en tjejja till. Så vi blev 5 som drack lite och pratade skit och hade allmänt trevligt. Huvudämnet för kvällen var ju givetvis SEX.....

Sen kom M: s make och hämtade henne, vi som hoppats på att hon skulle med ut :sad:. Även en tjejj till hoppade av, det har jag full förståelse för, hon har en liten son hemma på ca 2 veckor, han hade inte ätit på hela dagen och bara sov. Så jag förstår om hon ville hem och pyssla med son.... :love: Barnen e ju trots allt det bästa vi har.

Tyvärr så vet jag inte vad det var med mig denna kvällen men bildfattigt blev det. Endast 3 bilder knäpptes, måste ha lov att få visa innan dom kommer upp.....



Och så igår var vi på Busfabriken med familjen A med 3 barn och familjen S oxå dom med 3 barn. Vi hade så skoj....
Lite bilder från detta kommer nedan :bigeyes:

Vi var där i ca 3 timmar så ni kanske förstår sen om alla barn var hungriga och trötta. Vissa av oss åkte iväg och käkade pizza. Andra grillade.

  

Mer bilder kommer senare, familjen A har lite bättre kamera och dom knäppte lite mer bilder :)




Kommentarer
Postat av: Therése

Låter som att ni hade roligt :)

2009-04-27 @ 14:32:21
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Frågan är ju...köpte du nåt? ;) jag har jättesvårt att ta mig in på din sida för det fryser hela bilden och knäppa sig hm..

2009-04-27 @ 20:28:51
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Sofi

nu harj ag lagt upp 20 frågor ;)

2009-04-27 @ 20:41:14
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Okej, jag har inte heller sett en manskropps nederdel på flera år och det är jag glad över s.



Japp det är nog all reklam du har på sidan, mitt ramminne klarar inte det och temperaturen går upp till 60 grader och det är inte bra

2009-04-27 @ 20:48:28
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter som om ni hade det väldigt roligt. Jag skulle också vilja gå på sådant med mina kära vänner!



Kramis!

2009-04-28 @ 14:01:03
URL: http://sessan1.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »