Liten lista (not)

1. vad heter du?
 
Therese
2. vad kallas du?
 tessan, mamma tezzan
3. vad vill du bli kallad?
 mamma tezzan, tessan. habibi :)
4. födelsedatum?
 
770408
5. stjärntecken?
 
vädur
6. lunar?
 japps, tezzan7704
7. msn?
 ja det finns
8. vart bor du?
 I Linköping 
9. vad har du för mobil?
  Sony Ericsson s500i
10. har du en egen dator?
 Absolut
11. vem är din/dina bästisar?
 
Linda
12. har du något husdjur?
 skulle väl vara dammråttor isf :D
13. vad ska du göra i sommar?
 
jobba 
14. favoritfärg?
 syns inte det på min blogg kanske :question:
15. turnummer?
vet inte, 13 kanske
16. vad älskar du mest?
 mina barn såklart 
17. intressen?
 mina barn, läsa böcker, umgås med vänner
18. hur mkt är klockan?
21.20 
19. favoritlåt med ditt favoritband?
Curly Sue - Takida
20. namnsdag?
 26 april, 19 juli 
21. vad skulle du vilja heta?
trivs bra med mitt namn som det är tack 
22. vad heter du på din msn just nu?
 
mammatezzan
23. hur många online?
 
19  
24. vem är nummer 17?
 Erika
25. vem har du blockat?
 Mattias, han skickar bara en massa viruslänkar.  
26. hur många olika grupper har du?
 
7 
27. har du några olästa mejl på hotmail?
nej
28. hur ser din drömkille/drömtjej ut?
 Bra fråga, säg du ;)  
29. beskriv ditt hår?
Kort och rött
30. har du några piercingar/tatueringar?
5 hål i öronen och 1 i tungan
 
31. vart skulle du bo om du fick välja?
 I en lyxvilla med en massa lyx och allt jag vill ha :D 
32. bor du i lägenhet eller villa?
 
Lägenhet 
33. vilken färg är snyggast på kläder?
 Svart, Röd 
34. vad har du på dig?
Trosor, strumpor och en tröja
 
35. har du något i håret just nu?
Stylingprodukter 
36. vad har du gjort idag?
 Lekt med mina barn, strykit kläder, tränat 
37. vad ska du göra imorron?
 Packa lådor, bära ner i nya lägenheten, ta hand om mina barn och träna 
38. hur mår du just nu?
 Förjävligt :( MIGRÄN 
39. hur brukar du annars må?
Bra
 
40. är du sjuk?
 Nej 
41. har du ont nånstans?
Ja i huvet
42. har du gått till tandläkaren detta året?
Ja, i måndags
43. vad heter din pappa?
 
Sören 
44. har du några syskon?
 Ja 2 systrar och 1 bror 
45. vilket är ditt favoritdjur?
 
Katt 
46. äter du ofta godis?
 Nej 
47. vilket är ditt favoritgodis?
 
Maltesers 
48. vad är det finaste som finns?

My kidz såklart
 :love:
49. vilken är din favoritdryck?
Kaffe :rolleyes: 
50. vilket är ditt favorit tv-program?
 CSI 
51. vilken är din favorit vecko dag?
 Alla dagar 
52. vem är din förebild?
 Who knows 
53. vad är bäst med dig?
Att jag är den jag är ;)
54. har du några komplex?
Oh yes baby dom finns allt 
55. hatar du någon just nu?
 Med allra största säkerhet så gör jag det, men inget jag avslöjar här
56. saknar du någon just nu?
 mm  
57. har du kysst en apa?
 Tror jag inte
58. villket husdjur vill du ha?
 katt
59. är du allergisk mot något?
 nej
60. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
vet inte, har inte varit där idag 
61. hur många bilder har du lagt ut?
 8 kanske
62. vad har du valt för bild här ovan?
Ehh?? 
63. vilket band är det dåligaste som finns?
Kizz 
64. är du kär?
 kanhända jag är 
65. isåfall i vem?
 ingen du behöver veta om :rolleyes: 
66. vad är din civilstatus?
 Hot sexy mama :P
67. vad har du för sexuell läggning?
 hetero 
68. vilket är det fulaste tjejnamnet?
 
Alicia 
69. vilket är det fulaste killnamnet?
Teofil 
70. har du varit hos frisören det här året?
 Japp, fredagen den 13 :) 
71. använder du nagellack?
 nej 
72. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
 persienner och gardiner
73. har du eget rum?
ja mestadels hihi 
74. har du en dubbelsäng?
 
jupp 
75. har du en egen platt tv?
 nej, men skulle gärna vilja ha.
76. när flytta du senast?
 Vi flyttar på onsdag nästa vecka 
77. vilken stil har du?
 Min egen, vilken har du ;) 
78. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
 Johnny Depp 
79. vilken kändistjej har snyggast kropp?
Angelina Jolie
80. vilken kändiskille har snyggast kropp?
Josh Hartnett 
81. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
 Aldrig i livet
82. har du hoppat studsmatta det här året?
 Nope 
83. vilken är den godaste frukten?
Päron 
84. äter du grönsaker varje dag?
 
nej
 
85. dricker du så mycket vatten som man ska?
 hur mycket ska man dricka då?? jag dricker 3 liter om dan 
86. vad är din favoriträtt?
 Oxfilé med potatisgratäng och bearnaise 
87. hur lång är du?
 171,5 cm 
88. är du nöjd med dig själv?
 Nja inte riktigt 
89. vad är du bra på?
 Ta hand om och vårda mina barn 
90. har du en egen hemsida?
 
nehepp 
91. hur gammal önskar du att du var?
 
32 
92. vad är klockan just nu?
22.23
93. är det jobbigt att svara på frågor?
 nej, bara kul. give me more ;) 
94. hur ser din dataskärm ut?
platt 
95. har du städat idag?
 ja det har jag
96. hur mår du nu då?
 jag mår bra men huvet värker 
97. vad var du senast arg på?
 barn som inte ville sova :D
98. vad har du för status på msn just nu?
 Inte vid datorn
99. vad har du ätit idag?
 inte ngt, druckit cambridgekuren och 3 liter vatten
100. vad har du druckit idag?
 3 liter vatten 
101. hur många hus har du bott i?
 1 hus, resten jag bott har varit lägenheter :P
102. är du medlem på last.fm?
nej
103. lyssnar du på webradio?
 
nej 
104. bäddar du sängen?
 nej ;) 
105. har du lätt för att somna?
 nej 
106. snarkar du?
 vet ej, ngn som vill komma och kolla upp det?? :P 
107. vad har du för startsida?
 vildawebben.com  
108. har du ett sladdlöst tangentbord?
nej 
109. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
 
nej 
110. vad lyssnar du på just nu?
 tv:n 
111. vad har du för ögonfärg?
 
blåa 
112. vill du tatuera dig?
 skulle vilja men tål inte nålar!! Ingen bra kombination :S 
113. vad har du för visningsbild på msn?
 adda får du se gurka77.....
114. vilka sidor/program är du inne på nu?
 blogg.se och vildawebben.com
115. laddar du olagligt ner musik?
 
nope 
116. har du en egen ipod?
 
nope 
117. är du glad?
 
jo
118. vad önskar du dig i julklapp?
har ju nyss varit jul :S 
119. har du sett filmen "linas kvällsbok'' ?
nej 
120. är du emo?
 
nej 
121. vad stör du dig på?
min migrän :( 
122. vad är emo enligt dig?
 inte en aning 
123. brukar du lyssna på hög musik?
händer väl 
124. vad gör du om dagarna?
 tar hand om mina barn, pluggar och pysslar hemma 
125. tycker du om popcorn?
 det funkar :thumbup: 
126. vilken är din favoritläsk?
 pepsi max 
127. vad dricker du för mjölk?
 laktosfri mellanmjölk 
128. har du skärt dig nån gång?
 har väl hänt att man slinter med kniven ibland då man fixar mat 
129. är du död?
 verkligen inte 
130. är du osynlig?
 
nej
131. filar du naglarna?
 
nej 
132. har du fräknar?
 inte värst 
133. har du posters på dina väggar?
 nej 
134. vem är snyggast i my chemical romance?
inte en susning
  
135. vem känner du som har haft mest mobiler?
 jag?? 
136. vilket är ditt favoritämne?
 
svenska
137. vilket ämne hatar du?
 
idrott
138. vilket ämne har du bäst betyg i?
 hade - svenska
139. vilket ämne har du sämst betyg i?
hade - idrott 
140. favoritstad?
 Linköping 
141. favorit loka?
 Smultron/citron
142. vad är ditt favoritplagg?
 
tröja 
143. vilka affärer handlar du oftast i?
 maxi, coop, ica 
144. bada eller sola?
 bada 
145. katt eller hund?
 katt 
146. vinter eller sommar?
 
sommar 
147. knarkar du?
never 
148. röker du?
 
nej 
149. krökar du?
 några gånger om året 
150. snusar du?
nej 
151. röker du vattenpipa?
 
nej 
152. äter du?
ja 
153. har du kysst din egna spegelbild?
 nej
154. vad tänker du när du ser din spegelbild?
inget 
155. använder du för mycket hårspray?
 nej 
156. har du haft sex med din bästa kompis?
 
nej
157. bästa hångel?
 fredrik 
158. donkan eller burger king?
 McDonald's givetvis 
159. svart eller vitt?
 
svart 
160. död eller levande?
levande 
161. tittar du på tv just nu?
 
joo
162. skulle du kunna vara med i en porrfilm?
 inte en chans 
163. favorit karaktär i simpsons?
 homer 
164. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
tror jag inte 
165. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
 ehh nej 
166. städat eller stökigt?
 
städat
167. vad är det för datum?
 2009-02-18 
168. är du inne på msn nu?
 
joo
169. hur många har du blockat på din msn?
två elr tre kanske 
170. hemmakväll eller fest?
 
hemmakväll 
171. privat fest eller festa med okänt folk?
 privat fest
172. gud eller djävulen?
 
gud
173. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
 
telepati 
174. hus eller lägenhet, vad väljer du?
 lägenhet, elr kanske hus 
175. favoritgrönsak?
 tomat 
176. har du anorexia?
synd att påstå
177. vem shoppar du helst med?
 
Findus 
178. Hur vill du dö?
 
drunkna 
179. hur ofta sitter du vid datorn?

för ofta känns det som
180. har du klippt ditt eget hår?
ja det har jag 
181. har du gråtit efter att du varit hos frisören?
nope
182. Favoritöl?
 
nada 
183. vitt eller rött vin?
 vitt 
184. öl eller vin?
 vin 
185. cocacola eller red bull?
red bull
 
186. vad ska man blanda vodkan med?
 ngt drickbart 
187. havet eller sjön?
 poolen?? ;) 
188. favorit ö?
 KORFU
189. vem står dig närmast?
 efter barnen mina - Findus :love: 
190. vad klarar du dig inte utan?

mina barn 
191. behöver du mer kärlek?
 jaaa 
192. blir du full varje helg?
 absolut inte
193. är du natt eller dag människa?
lite av båda tror jag 
194. festa eller festival?
 festa 
195. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?

hur och med vem jag blev av med oskulden 
196. när ska du flytta hemifrån?
gjorde jag för längesen
197. har du ngn piercing?
 mm i tungan

Kommentarer
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl? :)

2009-02-19 @ 11:38:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: En Ung Kvinnas Sexprat

Svar: Den drivs av 3 stycken C batterier. Dom är ganska dyra men jag hittade ett paket med 4 stycken på Willy's för 30:-, kanske inte lika bra som dom som är dyrare med 45:- för ett paket med 2 i är inte riktigt min budget. Haha. Hoppas du får tag på batterier och får mycket njutning :) Kolla gärna in min tävling också om du inte redan har det.

2009-02-19 @ 15:34:26
URL: http://sexprat.blogspot.com/
Postat av: Karin

Shit vad många frågor....man fick i alla fall en liten inblick i vem du är som förstagångsbesökare :)

2009-02-23 @ 12:11:17
URL: http://sakerochting.se
Postat av: jane

det var nog den längsta lista jag sett på länge:))))hehee

2009-02-23 @ 14:50:19
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »